Tražilica

8593
6555
7918830

Putovanja nas obogaćuju, razvijaju, uče te nas ostavljaju otvorenima za nove ideje, mogućnosti i želje. Putovati i istraživati svijet je divno, bilo da smo sami ili u društvu. Jedno od putovanja koje zasigurno svima ostaje u lijepom sjećanju jest razredno putovanje pred kraj osnovnoškolskog obrazovanja, poznatije pod nazivom maturalac.

Učenici hrvatske nastave iz Zürich Kappelija i Spreitenbacha na nastavi su opisivali kako je izgledalo njihovo putovanje s razredom ili su nam otkrili, ako još nisu bili, kamo bi to željeli otići na maturalac. Njihove ideje i doživljaje možete pročitati u nastavku.

Jutro je bilo puno uzbuđenja i galame u kući. Mama, jesi li mi stavila pastu za zube u neseser?- zatim: Mama, gdje mi je mobitel?- i takva slična pitanja, nervirala su cijelu obitelj. No, ja sam bila u potpuno drugačijem svijetu- napokon idemo na maturalac. Pred školom se okupio 1. a razred i ja s njima. Jedva smo dočekali ulazak u autobus i polazak za Vukovar. Još deset minuta i krećemo! – uzviknula je učiteljica. Kroz nekoliko minuta priključili su se i ostali te smo svi sjeli u veliki autobus na dva kata. Cure gore, a dečki dolje- bilo je pravilo za vožnju do Vukovara. U autobusu je bilo glasno te nitko nije mogao mirno sjediti  sve dok nismo došli do granice.  Stigli smo do seoskog imanja u Vukovaru na kojem smo ostali pet dana. Tamo je prevladavala samo priroda i ništa drugo. Pomislila sam kako će biti zabavno cijeli tjedan provesti ovdje. Jahali smo na konju, igrali se s mačkom, hranili krave. Osim toga, šetali smo po polju, spavali na slami i pomagali ljudima kojima pripada imanje.

Ivana Matan, 7. r., HN Zürich Kappeli

Bilo je to ove godine u veljači. Sa školom sam išla na putovanje u jedno brdo. Ujutro smo se svi okupili kod Zirkuswiese u Wettingenu te je svaki razred dobio svoj autobus. Vozili smo se oko sat vremena i kad smo došli, odmah smo se popeli na brdo. Tamo smo se smijeli sanjkati pa sam se ja sanjkala sa svojom najboljom prijateljicom. Jednom smo skoro pale dolje s brda jer nismo baš dobro naučile kako voziti i upravljati sanjkama. Nakon dva sata vožnje, išle smo zajedno ručati. Jele smo pommes frites i chicken nuggetse. Poslijepodne smo radile stazu za bob pa je nakon toga ponovo sljedilo sanjkanje. Oko pet sati krenuli smo kući. Bilo je to lijepo putovanje.

Valentina Gudelj, 7. r., HN Spreitenbach

Ja bih htjela ići u Dubrovnik jer još nikad nisam bila tamo. Dubrovnik mi je jako lijep i sviđaju mi se stare zidine. Stari dio grada je također lijep te mi se sviđaju dubrovačke crkve i more. Zanimljivo mi je to što je nekad Dubrovnik bio država.

Tea Zrilić, 7. r., HN Zürich Kappeli

U Zadru se možemo kupati dokle nam je volja. Kroz tihu Varoš možemo šetati i uživati u malim ulicama. Kalelargu moramo posjetiti, to je najveće šetalište u Zadru. Ona je uvijek živa, puna turista i domaćih šetača. U noći, Pozdrav Suncu svijetli u svim bojama, a kada je  more valovito, čuju se zvukovi morskih orgulja. Ako nekome pozli, u blizni je i zadarska bolnica. Što se tiče hotela u kojem bi spavali, vrlo je jednostavno- hotel Kolovare s četiri zvjezdice i bazenima te samo 400 metara udaljenog od centra grada. Što se tiče hrane, najbolji je restoran Pet bunara, ako se traži najbolji pršut, tada treba otići u drnišku pršutarnu. Za mir u duši, obavezno treba posjetiti crkvu Sv. Donata.

Tin Baraba, 7. r., HN Zürich Kappeli

Voljela bih obići cijeli svijet, a i Hrvatsku. Htjela bih otići u Zagreb, Dubrovnik, Vukovar i ostale gradove, ali u ova tri najprije. Zagreb bih htjela posjetiti jer još nisam nikad tamo bila te bih voljela sve vidjeti- Katedralu, Trg bana Jelačića, jednostavno cijeli grad. Imam jako veliku želju otići u Dubrovnik zato što je skoro cijeli grad napravljen od kamena, a najviše me zanimaju dubrovačke zidine. U Vukovar bih željela otići da vidim Vodotoranj i saznam više o Domovinskom ratu. Nadam se da ću uskoro sve te gradove i obići.

Lara Prskalo, 7.r., HN Zürich Kappeli

Voljela bih otići na maturalno putovanje u Zagreb. Zašto? Ima puno razloga, ne znam ni sama odakle da počnem. Zagreb je glavni grad Republike Hrvatske te bi ga kao takvog svatko od nas trebao posjetiti i upoznati njegove znamenitosti, kulturu i običaje. U Zagrebu ima puno toga za vidjeti te je za maturalac idealno mjesto.

Sandra Antunović, 7.r., HN Zürich Kappeli

Iako još nisam bila u Dubrovniku, mislim da bi to bilo idealno mjesto za maturalno putovanje. Vidjela sam puno lijepih slika te mi se grad Dubrovnik čini lijepim i uzbudljivim. U Dubrovniku se može puno naučiti o gradu i razgledati dubrovačke zidine, a čak ima i more. Ljudi koji su već bili tamo kažu da im je bilo predivno i da bi se voljeli vratiti. Ja bih rado tamo išla razgledati grad i doživjeti uzbudljive dane i naravno, zabavu.